Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rám závodního automobilu kategorie E2
Šikuta, Lukáš ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem nosného rámu sportovního vozu kategorie E2 z hliníkového sendviče, návrhem trubkového bezpečnostního rámu a zároveň koncepčním řešením zavěšení motoru. V textu jsou obsaženy MKP analýzy torzní tuhosti rámu a pevnostních vlastností bezpečnostního rámu.
Implementation of mechanisms providing Segment Routing for IPv6 (SRv6) using the FD.io VPP platform
Mjasojedov, Igor ; Dvořák, Jan (oponent) ; Koláčková, Aneta (vedoucí práce)
The development of the mobile networks of fifth-generation (5G) accomplishes the requirements of transported services. New applications and services put high pressure on bandwidth, reliability and flexibility of the data transport. Due to this trend, network technologies need to be developed to address it and ensure transmission quality. This master's thesis aims at the Segment Routing (SR) concept and its commitment to improving transport quality in the transport part of 5G mobile networks. SR allows the integration of network programming into the traditional design of transport networks. SR uses either MPLS (SR-MPLS) or IPv6 (SRv6) on the forwarding plane. This thesis aims at SRv6. The main goal of the thesis is to design and implement a communication scenario for the transport part of the network with the SRv6 protocol. Docker platform is used to create a topology with all its nodes. The VPP platform is used to enable SRv6 on top of this topology. VPP has the ability to be configured via NETCONF protocol thanks to the Honeycomb agent, which can process NETCONF messages and propagate them to the VPP configuration. This configuration is done by the program Ansible, which can send NETCONF configurations to all SR nodes with Honeycomb installed. Testing and verification of the topology with all SRv6 policies is handled by the TRex traffic generator.
Tlakové ztráty nosičů katalyzátorů
Linda, Matúš ; Kilkovský, Bohuslav (oponent) ; Jecha, David (vedoucí práce)
Diplomová práca je rozdelená na štyri hlavné časti. Prvá časť sa zaoberá problematikou nakladania s odpadmi a jeho energetickým využitím v spaľovni odpadov. Sú spracované škodlivé látky vznikajúce spaľovaním, ako aj emisné limity. Zaoberá sa typmi nosičov katalyzátorov, ich popisom, výrobou a detailnejším spracovaním keramickej peny VUKOPOR. Druhá časť je venovaná technológiám využívajúce katalytické deje a bližšia špecifíkácia procesu. V tretej časti je spracovaná rešerš výpočtových metód tlakových strát pre jednotlivé typy nosičov. Štvrtá, najrozsiahlejšia časť popisuje experimentálne zariadenie INTEQII, jeho technológiu a konštrukciu ako aj princíp praktickej časti merania tlakových strát nosičov. Obsahuje vyhodnotenie tlakových strát v samostatných kategóriách nosičov a to sypané lože, HoneyComb a keramická pena VUKOPOR. Následne je vyhotovené vzájomné porovnanie tlakových strát všetkých nosičov vzhľadom na referenčnú veľkosť 1 m. Je diskutovaný vplyv zlepenia vzoriek peny VUKOPOR na veľkosť tlakových strát. V závere tejto časti je vyhodnotená vhodnosť použitia výpočtových metód u jednotlivých nosičov v závislosti na experimentálnych dátach tlakových strát.
Aplikace sendvičové konstrukce na formulový vůz
Žídek, Tomáš ; Cejpek, Jakub (oponent) ; Löffelmann, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací sendvičové konstrukce na vůz Formule Student, který nahradí stávající trubkový rám při splnění požadavků FSAE. Úvodní část práce popisuje mezinárodní soutěž Formule Student včetně týmu TU Brno Racing. Poté jsou uvedeny důležitá pravidla pro konstrukci rámů a kompozitních monokoků. Pro zvolenou technologii výroby jsou zjištěny pevnostní parametry potahů z uhlíkových a hybridních vláken. Další část práce pojednává o návrhu sendvičového panelu za využití analytického výpočtu pro určení jeho ohybové tuhosti. Na základě těchto návrhů jsou provedeny tříbodové ohybové a smykové zkoušky. Pomocí MKP simulace je zjištěna torzní tuhost trubkového rámu a koncepce monokoku z navržených sendvičových panelů. Závěr práce je věnován shrnutí získaných poznatků a možnému postupu výroby monokoku.
Návrh monokoku formulového vozidla
Žídek, Tomáš ; Dundálek, Radim (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem monokoku z uhlíkových vláken vozu Formule Student podle aktuálních pravidel. Úvodní část práce je zaměřena na konstrukční řešení rámů používaných u vozů Formule Student. Poté je uveden přehled důležitých pravidel pro konstrukci kompozitního monokoku. Následně jsou popsány kompozitní materiály a jejich vlastnosti. Hlavní část práce pojednává o konstrukčním návrhu v CAD programu a výpočtovém modelu pro simulaci zátěžných stavů v MKP programu. Získané výsledky z analýzy monokoku jsou porovnány s povolenými hodnotami dle pravidel Formule Student. V závěru práce je zhodnocen navržený kompozitní monokok.
Implementation of mechanisms providing Segment Routing for IPv6 (SRv6) using the FD.io VPP platform
Mjasojedov, Igor ; Dvořák, Jan (oponent) ; Koláčková, Aneta (vedoucí práce)
The development of the mobile networks of fifth-generation (5G) accomplishes the requirements of transported services. New applications and services put high pressure on bandwidth, reliability and flexibility of the data transport. Due to this trend, network technologies need to be developed to address it and ensure transmission quality. This master's thesis aims at the Segment Routing (SR) concept and its commitment to improving transport quality in the transport part of 5G mobile networks. SR allows the integration of network programming into the traditional design of transport networks. SR uses either MPLS (SR-MPLS) or IPv6 (SRv6) on the forwarding plane. This thesis aims at SRv6. The main goal of the thesis is to design and implement a communication scenario for the transport part of the network with the SRv6 protocol. Docker platform is used to create a topology with all its nodes. The VPP platform is used to enable SRv6 on top of this topology. VPP has the ability to be configured via NETCONF protocol thanks to the Honeycomb agent, which can process NETCONF messages and propagate them to the VPP configuration. This configuration is done by the program Ansible, which can send NETCONF configurations to all SR nodes with Honeycomb installed. Testing and verification of the topology with all SRv6 policies is handled by the TRex traffic generator.
Tlakové ztráty nosičů katalyzátorů
Linda, Matúš ; Kilkovský, Bohuslav (oponent) ; Jecha, David (vedoucí práce)
Diplomová práca je rozdelená na štyri hlavné časti. Prvá časť sa zaoberá problematikou nakladania s odpadmi a jeho energetickým využitím v spaľovni odpadov. Sú spracované škodlivé látky vznikajúce spaľovaním, ako aj emisné limity. Zaoberá sa typmi nosičov katalyzátorov, ich popisom, výrobou a detailnejším spracovaním keramickej peny VUKOPOR. Druhá časť je venovaná technológiám využívajúce katalytické deje a bližšia špecifíkácia procesu. V tretej časti je spracovaná rešerš výpočtových metód tlakových strát pre jednotlivé typy nosičov. Štvrtá, najrozsiahlejšia časť popisuje experimentálne zariadenie INTEQII, jeho technológiu a konštrukciu ako aj princíp praktickej časti merania tlakových strát nosičov. Obsahuje vyhodnotenie tlakových strát v samostatných kategóriách nosičov a to sypané lože, HoneyComb a keramická pena VUKOPOR. Následne je vyhotovené vzájomné porovnanie tlakových strát všetkých nosičov vzhľadom na referenčnú veľkosť 1 m. Je diskutovaný vplyv zlepenia vzoriek peny VUKOPOR na veľkosť tlakových strát. V závere tejto časti je vyhodnotená vhodnosť použitia výpočtových metód u jednotlivých nosičov v závislosti na experimentálnych dátach tlakových strát.
Aplikace sendvičové konstrukce na formulový vůz
Žídek, Tomáš ; Cejpek, Jakub (oponent) ; Löffelmann, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací sendvičové konstrukce na vůz Formule Student, který nahradí stávající trubkový rám při splnění požadavků FSAE. Úvodní část práce popisuje mezinárodní soutěž Formule Student včetně týmu TU Brno Racing. Poté jsou uvedeny důležitá pravidla pro konstrukci rámů a kompozitních monokoků. Pro zvolenou technologii výroby jsou zjištěny pevnostní parametry potahů z uhlíkových a hybridních vláken. Další část práce pojednává o návrhu sendvičového panelu za využití analytického výpočtu pro určení jeho ohybové tuhosti. Na základě těchto návrhů jsou provedeny tříbodové ohybové a smykové zkoušky. Pomocí MKP simulace je zjištěna torzní tuhost trubkového rámu a koncepce monokoku z navržených sendvičových panelů. Závěr práce je věnován shrnutí získaných poznatků a možnému postupu výroby monokoku.
Návrh monokoku formulového vozidla
Žídek, Tomáš ; Dundálek, Radim (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem monokoku z uhlíkových vláken vozu Formule Student podle aktuálních pravidel. Úvodní část práce je zaměřena na konstrukční řešení rámů používaných u vozů Formule Student. Poté je uveden přehled důležitých pravidel pro konstrukci kompozitního monokoku. Následně jsou popsány kompozitní materiály a jejich vlastnosti. Hlavní část práce pojednává o konstrukčním návrhu v CAD programu a výpočtovém modelu pro simulaci zátěžných stavů v MKP programu. Získané výsledky z analýzy monokoku jsou porovnány s povolenými hodnotami dle pravidel Formule Student. V závěru práce je zhodnocen navržený kompozitní monokok.
Rám závodního automobilu kategorie E2
Šikuta, Lukáš ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem nosného rámu sportovního vozu kategorie E2 z hliníkového sendviče, návrhem trubkového bezpečnostního rámu a zároveň koncepčním řešením zavěšení motoru. V textu jsou obsaženy MKP analýzy torzní tuhosti rámu a pevnostních vlastností bezpečnostního rámu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.